lite krångel här och där, men vad gör det?

det har inte gått något bra för mig att komma in på denna sidan, men nu så! dagen har jag spenderat med min teoribok, mycket ny lära har jag fått idag. tänk att det är så himla mycket saker man ska tänka på i trafiken, jag som bara brukar tuta och köra. jag har även hunnit med att gå på bio med elina och efter det gick vi vidare hem till axel för att spela lite cod, eller vad man nu kallar det. med många om och men tog jag och elina oss till level 4!

myser i sängen med en snarkande hund bredvid mig.

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: SOOOFIA

jag har samma lakan och sover i som du!!!

2010-12-28 @ 07:05:01
Postat av: simone

ser nice ut :D

2011-01-05 @ 11:26:23
URL: http://fattybom.se

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0