älskade snö!

Skolan är inställd imorn pga all snö. Så just nu sitter jag och ber till gud för att det ska komma ännu ett snöoväder! Jag tackar aldrig nej till några extra dagar ledigt inte!

Även denna natten sov min älskling hos mig. Det kommer bli änna tomt nu när jag ska sova ensam i natt. Kommer jag verkligen klara det? Tveksamt. Men jag får väl gosa med nallen som jag har fått av honom istället. Iallafall, när vi vaknade fick jag den goda nyheten att skolan va inställd. Men det visade sig att det gällde inte alla på skolan. Teknik som går ute på norra måste gå till skolan, så samuel hade väl inte en lika bra morgon som jag. Vi tittade på några avsnitt av i en annan del av köping, måste säga att det är det bästa program som någonsin har visats på tv!! jag har blivit helt besatt, tittar på avsnitten om och om igen. jag har även hunnit med att jobba lite idag. Det va bland det jobbigatse jag har varit med om. Vi va endast 6 stycken som jobbade idag och det är kämpigt må ni tro att va så få på ett snabbmat ställe. Men nu är faran över och jag ska åka och träffa min älskade elina som har kommit hem ifrån det östra riket!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0