fixade datorer & snöfall

Nu har jag precis kommmit hem ifrån älsklingen. Jag hade en himlans tur att hans mamma körde hem mig i detta snö oväder. När ska snön ta slut? Det kan väl kknappast finnas någon snö kvar där uppe i himlen? Dagen har iallafall varit jätte mysig(när man har hållt sig inne). Om några minuter ska jag åka iväg och titta på villa, tydligen. Bandy är inte min stora passion, men någon gång måste man ju lära sig, right? Juste, Samuel hjälpte mig med att få igång min dator! Vad skulle jag göra utan honom? Det va tydligen ganska så lätt, man skulle visst bara trycka på en knapp så vipps funkade internet! Så nu sitter jag äntligen med min nya dator, och det känns bra.

Nu ska jag åka iväg och handla med mammsen.

over and out,
take a chill pill.
/LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0