Inga fler tandtroll för min del!

Idag har jag vart hos tanten tandläkaren för att laga ett litet hål. Jag tycker att det är så fränt att man inte känner av halva ansiktet efter den där sprutan, så jag kunde inget annat än att sitta och fnittra för mig själv. Men tanten tyckte nog inte dte va lika lustigt; Sluta fnittra och öppna munnen, sa hon. Jag gjorde helt enkelt som hon sa, fast jag va bara tvungen att fnittra till en gång till för att irritera henne. När hon hade joxat klart i min mun tackade jag och åkte tillbaka till skolan. Men jag måste påpeka att man måste använda en speciell teknik när man äter. Det blev mycket spillande vatten och så fick jag smulor över hela mig, det kan Malin konstatera. Och det hjälper tyvärr inte speciellt mycket när hon och Rasmus skrattar åt mig. Så jag gav helt enkelt upp och traskade iväg på min lektion istället.

Efter som min syster lyckas göra mig avundsjuk med allt hon säger och gör där borta i Kanada, så måste jag få ge igen. Jag har faktiskt köpt mig ett par rosa converse, det kanske inte är lika stort som att servera kungafamiljen under OS, men detta va alltid något. När jag ändå är igång med att göra dig avundsjuk kan kan jag säga att jag har börjat att titta på 1.20 säng! Ha, det har du inte där borta i Kanada va?

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: Sooooooooooofia

Och vad ska du med en 1.20 säng till? Är det någon som ska ha större säng är det väl ändå jag!!!!!!! Köp två om du köper någon, en till dekk och en till mekk! Ballt med rosa converse förresten, jag ska köpa mig ett par nya jag också! Men vad tänkte du med när du köpte tygskor mitt i vintern? Ska du komma till VAncouver och hälsa på eller?! Förresten, kan du komma hit på sportlovet?! Det vore ju skitkul!!!

2010-02-03 @ 01:26:42
Postat av: Lina

jag ska ha sängen och sova i tänkte jag?

2010-02-08 @ 15:54:19

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0