överrasknings middag!

Nu är jag precis hemkommen ifrån Italia, där vi hade en överrasknings middag för Samuel. Mycket trevligt måste jag få säga! Han fick mycket fina klistermärken med Hanna Montana på, med dessa ska han pynta upp sin dator lite har vi bestämt. Efter några riktigt trevliga timmar på resturangen va det dags att trampa hem, trodde jag. Det hade snöat något kopiöst medans vi suttit där inne, så det va bara att lunka hemmåt. Som tur va följde Samuel mig hem så jag slapp att gå ensam. Efter en promenaden är jag nu lite trött faktiskt, jag gick ju trots allt upp kvart över nio idag. Så nu ska jag krypa ner i sängen och sätta på en film som Samuel brände ut åt mig. Godnatt!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer


nu är jag allt lite väl blek, imorn far jag iväg för att sola!
nu

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0