resan, bokad & klar!

nu sitter jag här med alla mina läxor ännu en gång, min talang till att göra allt i sista sekund har visat sig igen. på kvällens schema står svenska högst upp. Det är nämligen så att jag Lina annie mathilda Beijer som verkligen ÄLSKAR(?) att prata inför folk ska redovisa för sin klass imorgon. Kan det bli en bättre avslutning innan lovet? kan bli svårt att slå. Dagen har spenderats med min elina som åker till österrike imorgon! Hur ska jag klara mig? har lite funderingar att gå i terapi under denna veckan. Vi har iallfall beställt våran resa till Norge, så allt är prickat och klart! med många om och men så kommer vi att komma iväg trots allt.

Nu närmar sig alla hjärtansdag med jätte steg. Dagen då man ska spendera sin tid med dem man älskar. Finns ingen annan dag som är mysigare än denna! om jag skulle göra en lista på vilka speciella dagar jag tycker är bäst, skulle alla hjärtansdag ligga i toppen! Utan tvekan. Men då har vi det där lilla problemet som kommer upp varenda år gång på gång, vad ska man köpa? Åh vad svårt det är att hitta på något som visar ens kärlek till andra människor! Det är bästa att jag börjar fundera redan nu.

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer


måste säga att sommaren är mycket efterlängtad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv en hälsning istället för att köpa en massa saker, kärlek kostar inga pengar you knooooooooow! ;) du akn skicka mig ett kärleksfullt mejl istället, har ni fått mitt?

2010-02-11 @ 22:02:30
Postat av: Det var jag, SOFIA, människan du älskar mest i hela världen!!

2010-02-11 @ 22:03:10
Postat av: Lina

du är lika klyftig som vanligt, min älskade syster! <3

2010-02-11 @ 22:04:42

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0