sleep over & snöskotrar

Jag hoppas att ni hade en lika bra fredagkväll som jag hade. För min va grym! Jag spenderade min fredag med, elina, hanna & erica. Det blev mycket dans, singstar & poker. Det blev även en sleep over hemma hos elina. Vi knökade ner oss tre stycken i elinas säng. Men som tur är så är den ju 1.40 säng. Det va så mysigt så!

Idag åkte vi ut och åkte lite snöskoter, åhej vad det gick! Jag behöver inte gå in riktigt i detalj på den punkten känner jag.  Eftersom min kusin Johan har gått och blivit hela 18 år, åkte vi självklart iväg för att fira honom en liten sväng.

Kvällen kommer att tillbringas med Johanna och melodifestivalen. Hoppas att ni får en lika mysig lördagkväll som jag kommer få!

over and out,
take a chill pill!
/ LinaBeijer 

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0