Sverige curling

Nu ligger jag i min säng och tittar på curling finalen. med ett glas saft är det faktiskt helt okej att titta på nästan till och med lite intressant. Jag tror att sverige har en chans till OS guld. men dte är ju bara vad jag tror. Vad Lina Beijer tror. Jag glömde att skriva förut att mina kläder har kommit, som jag beställt från nelly.com!! Åh, så glad jag blev. jag slet upp paketet och provade allt på en gång. Och som tur va så passade allt perfekt! Så nu vill jag inget annat än att ha på mig mina nya klänningar.

Nu ska jag fortsätta att titta på sverige!

over and iut,
take a chill pill.
/LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare!

SWEEEEEEEEEEEEEEEEEDEN !

2010-02-27 @ 02:11:12
Postat av: sofia

vem är den hemlige beundraren????????????

2010-02-27 @ 06:19:56
Postat av: Lina

det är min kära vän erika lennartsson!

2010-02-27 @ 14:12:05
Postat av: erika

HAHAHA! , helt rätt gissat ;)

2010-02-27 @ 14:27:44

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0