tiden tickar & tiden går

borde jag egentligen lägga upp ett inlägg idag? elina har ju redan gjort det så bra. Men jag skulle ändå vilja föra fram mina åsikter om dagen. jag kan ju ta upp något som elina faktiskt glömde, vi ringde till bussbolaget som ska köra oss hela vägen till Norge den 28:e mars. Eller rättaresagt, det va JAG som ringde, för elina kunde inte prata i telefon sa hon. Måste va riktigt värdefulla talanger jag har? Men eftersom jag va så "liten" va jag tvungen att ha målsmans underskrift eller vad hon nu sa. Så imorn blir dte till att en "vuxen mamma" ringer och bokar åt oss. Så snart är vi påväg på riktigt! Till min fasa läste jag att elina skrivit om mig som liten! Jag vill bara tillägga på den punkten att jag va inte tjock, jag va bara lite mullig & vem va inte det som liten?

Denna veckan tycker jag att tiden kan stanna upp, jag vill stanna tiden. Jag har så himla mycket att göra och tiden räcker inte till. Jag har ungefär 100000 uppgifter i skolan som ska va klara tills på torsdag. Okej, kanske inte så många, men iallfall matte prov och geografi redovisning. Det är inget som jag ser fram emot! Imorn ska vi även åka iväg till kinnekulle för lite skidåkning, skidåkning är något som man inte kan få för mycket av! Så nu har jag precis packat ihop min snowboard och är redo för en dag i backen!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer


Kommentarer
Postat av: Anonym

meen måste du boka resam? kom till mig istället!!!!!

2010-02-10 @ 00:38:11
Postat av: monica

lina du var en helt underbar unge när du var liten, inte var du tjock inte, men godis var din stora passion. (du är underbar nu med)/ kram monica

2010-02-10 @ 21:04:47
Postat av: Lina

sofia, min underbara syster! vi ska nog hitta en lösning!

2010-02-11 @ 19:33:08
Postat av: Lina

jo, jag har ju hört några berättelser om allt godis ätande(skrikande?) pussokram!

2010-02-11 @ 19:33:50

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0