vår, vår, vår, vart är du?

Jag måste få säga att min vän elina gjorde riktigt bra ifrån sig igår! Lite kul med lite förändringar. På tal om förändringar, så skulle jag vilja ha en förändring på vårat väder. All denna snö gör mig vansinnig! Jag ser snart inte ut genom mitt köks fönster längre, och nej jag hittar inte på. jag vill att våren ska komma fram så att jag får snöra på mig mina rosa convearse. Jag blev så sugen på detta att jag började att titta på sommar kläder. Lite väl tidigt kanske, jo jag vet. Men jag hittade iallafall en ursnygg klänning, skor & armband. Detta va kärlek vid första ögonkastet vill jag lova!


detta kommer att finnas i min garderob inom en snar framtid!


Nu närmar sig helgen med jätte steg & jag är taggad till tusen! Jag ska avsluta denna torsdag kväll med lite engelska.

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer



Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0