vakna av ett himlans oväsen!

Nu vakna jag av ett himlans oljud på min gatan. Då tänkte jag, vad fanken håller mina grannar på med?! Med sura steg går jag iväg till fönstret för att kolla vad det är som igentligen händer på vältgatan. Till min stora förvåning står det en STOR lastbil utanför mitt fönster och river vårat staket!!! Det åker även runt en sån där traktor som skottar i min trädgård! Jag va tvungen att nypa mig i armen för att kolla så att jag inte drömde och det gjorde jag verkligen inte! Innan jag kastade mig över telefonen va jag tvungen att kolla ut genom fönstret igen så att jag verkligen hade sett rätt. När jag berättade för pappa vad jag precis hade sett hör jag bara ett skratt i hela luren. Jag tänkte, hallå? vad finns det att skratta åt? Då visade det sig att dessa gubbar skulle ta ner en jävla massa träd i våran trädgård. Där ser man & det gör man med en skottare? Jag funderar på att gå ut med lite fika för att ha en anledning till att kolla vad dom egentligen gör. Men att gå ut i pyjamas byxorna är kanske ingen bra idè.

Nu ska jag hoppa in i duschen och laga mig lite mat, för vid tre tiden är det dags för bowling!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: soooofia

sluta svära. det är fult med tjejer som svär.

2010-02-16 @ 17:43:56
Postat av: Lina

jag tänkte på pippi på dom sju haven -.-



föresten, tycker du då att det är sexigt med killar som svär då eller?

2010-02-16 @ 18:51:25

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0