ännu ett farväl & snöstormar

I natt åkte min syster tillbaka till vancouver och jag är kvar här. Jag trodde faktiskt att det skulle bli lättare att släppa i väg henne en andra gång. Men jag hade fel, det kom även tårar denna gång. Nu kommer hon inte hem förens i Juni. Men jag ska försöka att få tid för att åka och hälsa på henne.

Just nu yrar snön för fullt utanför mitt fönster. Visst är det mysigt, men nu tycker jag att kylan ska börja gå ner lite smått. Jag vill ju inte att det ska va 30- i Trysil när jag kommer dit. För det är just det jag räknar ner till just nu, tills jag och Erika åker iväg till Trysil för lite skidor :D Fast först ser jag faktiskt fram emot min födelsedag. Det är ju inte varje dag man fyller 17.

Nu får jag springa iväg och göra mig i ordning, för nu hör jag att städarna kommer.

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: sooooofia

ta dig tid och kom hit! här är det förresten skitväder, älska kyla och hata regn säger jag dekk!! nu ska jag göra mig iordning och se om jag hittar något lämpligt till dig i födelsedagspresent:) PUSS PÅREJ

2010-01-08 @ 17:56:09
Postat av: Anonym

jag ska all ta och försöka! Det tycker jag låter riktgt bra, du vet det är inte långt kvar tills jag fyller år nu faktiskt! Föresten, har du råkat få med dig mina calvin klein trosor tyyype?

2010-01-10 @ 15:04:47

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0