Avslappning med Anna Ternheim

Anna Ternheim har blivit min drog. Hennes musik har seglat ut ifrån mina högtalare hela eftermiddagen. Med det menar jag att jag inte har gjort något speciellt. Jag har strövat runt här hemma och packat mina skidkläder. Det är nämligen så att vi åker till Trysil på Söndag. Mycket efterlängtat må jag säga! Vi får väl se om Norge är redo för mig och Erika. För vi är redo för Norge!
Nu ska jag lägga mig i sängen och titta klart på I love you man.

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer 


Kommentarer
Postat av: soooooooooooooofia

Lina nu får du allt uppdatera!!

2010-01-22 @ 18:19:56
Postat av: erika

Vi får väl se om Norge är redo för mig och Erika. För vi är redo för Norge!



årets klokaste ord!

2010-01-23 @ 11:53:45
Postat av: Lina

jag måste allt säga att jag fick till det där

2010-01-23 @ 11:55:59

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0