Helgens händelser & Innebandy match

Nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera min blogg. Men det känns som att det har vart rätt mycket dom sista dagarna. Men nu skriver jag iallfall! Helgen har vart mycket lugna, men ändå så mycket händelser! Fredagen spenderades med Samuel, senare på kvällen blev det singstar med ett mega skönt gäng!
På lördag morgon åkte jag och pappa iväg till skövde för att köpa en ny jacka till mig, när vi hade gått runt i alla affärer och vi trodde att vi skulle få åka hem utan jacka, hittade jag den! Det blev en svart peak jacka. Senare på kvällen gick jag ut och åt med två ur mysiga tjejer, Malin & Erika. Men tyvärr så låg inte maten på så hög nivå, men humöret låg på desto högre. Efter maten åkte vi hem till mig för att titta på lite film, Samuel & John gjorde oss sälskap under kvällen. Mycket mysigt må jag säga!

Idag blev det innebandy för hela slanten! Vi spelade nämligen hemma match och vi slog Grästorp med 14-4! inte illa, känner på mig att dom inte kommer våga att komma tillbaka till Lidköping. Ett mål mitt i kryllan gjorde inte min dag ett dugg sämre!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer


livet leker på vältgatan.

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0