Kylan & läskiga spöken

Vad man än tar på sig, tränger kylan in! Detta är olagligt, får inte förekomma i Lidköping. Kylan gör mig på sämre humör. Det ska inte va -20 grader när man cyklar hem på kvällen. Det är fel, inte rätt utan fel! Nog pratat om kylan.
Just nu är jag ensam i ett tomt läskigt hus. Inte alls kul att vara själv om natten. Borde också kanske va olagligt, men det behöver vi inte gå in på nu. Jag har hört att man ska lägga sig under täcker eller något liknande och räkna till tio, för dö försvinner alla läskiga spöken. Jag borde kanske testa det? Eller så sätter jag på sommaren med göran och skrattar bort allt istället? Nu får jag beslutsångest.

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer


Kommentarer
Postat av: erika

äe de vi som tänkte samma sak eller, jag satte oxå på en sommar med göran ;D

2010-01-31 @ 02:15:30

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0