Sena mornar & barnkalas

Tjohej! Idag vakna jag riktigt sent må jag säga och inte nog med det, bredvid mig hittade jag Elinabäst! Klockan stod på 11.40 när vi vaknade till liv. Men vi tyckte inte att det räckte så vi vaäntade med att gå upp när klockan va 13.00. Det va myyyys! Hon åkte sen hem och jag hoppade in i duschen, kanske inte bokstavligt. Efter det har jag inte hittat på speciellt mycket.
Men igår fyllde min kära vän Johanna 17 år, så ikväll åker jag hem till henne för att säga grattis. Det blir härligt att få se min lilla tösabit igen! :D
Imorn är det nog stor chans att jag åker till göteborg för att titta på hur det går för IBK Lidköping i gothia. Det kan bli spännande och intressant (:

over and out,
take a chill pill
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0