Sovmorgon & en knasig vikarie

Då va första skoldagen avklarad, härligt allt är i sin ordning igen. Att inleda veckan med en sovmorgon till 11:10 gjorde inte dagen ett dugg sämre! Det visade sig att min spanska lektion på tre timmar imorgon är inställd, så det bli en sovmorgon till 11:05, inte illa det heller! Början på min vecka är alltså helt fantastisk. Vi har visst fått en vikarie i geografi och historia, eftersom min förra fick för sig att skaffa barn. Vikarien heter Anders och visade sig va en skojig liten figur. Men efter han hade hållt en föreläsning om sin släkt på 40 minuter va han inte lika intressant längre. Jag och Linda kom fram till att han va en typisk människa som kunde vart med i bonde söker fru. Men han framförde tydligt att alla i hans släkt vart snälla, så det hoppas jag starkt på att han också är. dagen blev inte alls sämre när jag fick reda på att jag hade fått MVG i min powerpoint redovisning, BRA JOBBAT LINA!

Nu är det dags för att cykla iväg för att träna lite innebandy.

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: erika

hahah, åhhh grattis till mvg:et lina ;)

2010-01-11 @ 21:22:11
Postat av: Mormor

Grattis.Det var superbra jobbat av dej Lina.Fortsätt på den vägen.

2010-01-12 @ 18:04:34
Postat av: Lina

jag tackar och bockar! tycker att jag va värd detta! :D

2010-01-12 @ 19:46:55

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0