Städningsfirma & mysig film kväll

Idag har det vart en jobbig dag. När jag vakna va det bara att sätta i gång att städa, inte kul alls.
Men nyårsaftons kväll blev bättre än väntat. Umgås med nära och kära va ett utmärkt sätt att börja det nya året med :) Kvällen va helt fantastisk helt enkelt.

Imorses vaknade jag av att jag hade en fot i ansiktet, mysigt. Det visade sig att det va Elinas fot. Få plats två stycken i en 90 cm säng är inte dåligt! Vi började iallafall städa efter vi hade kvicknat till. Jag hitta alla möjliga roliga saker. Om det är någon dät ute som inte kom in i sitt hus i natt, så ta det lungt. Jag har dina nycklar i tryggt förvar. När jag hade städat i någon timme åkte jag iväg till jobbet. Jag va inte alls pigg på att jobba, men när jag väl kom igång så gick det myckey bra må jag säga.
Senare blev det mys med Elina, med mycket godis och apelsin MER.

over and out
/ LinaBeijer


bilder ifrån nyår kommer lite senare.

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0