Stanna tiden!

Hemskt vad tiden går fort! Kan den inte stanna upp så man hinner att pusta ut lite? Nu har det snart gått ett helt år sen jag fyllde 16 år! Det är ju inte rikgtigt klokt. Jag Lina Beijer som inte ens kan hålla reda på mig själv fyller 17 år på Torsdag, där ser man. Jag håller faktiskt på att bli riktigt stor! Därför tänkte jag baka en tårta tills på torsdag, men då visade det sig att vi inte hade något socker hemma. Jag ringde helt enkelt min pappa och sa att han skulle köpa med sig socker hem. Men nu efter två timmar har han ännu inte kommit hem med något socker, karlar alltså... Därför blir det nog inte att jag bakar denna tårta. Jag ska istället krypa ner i min säng och sätta på en riktigt bra film!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0