Trysil & Hemsedal

Måste bara säga att jag är på ett fantastiskt humör! Det är nämligen så att jag sitter och tittar på bussresor till hemsedal. Jag och några flickor har bestämt oss för att ta bussen till norge över påsk! Kan ju inte bli mycket bättre med skidor, snö & bra sälskap? Men först kanske jag ska sikta in mig skidresan som jag ger mig av på om precis en vecka idag! Då åker familjen Beijer-Sofia+ Erika och två familjer till iväg till Trysil för fem dagars skidåkning! Underbart!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: sooooooooooofia

Då kommer du ju aldrig komma och hälsa på mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

2010-01-11 @ 17:51:44
Postat av: Anonym

jodå. jag ska allt få ihop detta! du sa ju att anders ger mig ledigt om jag berättar att dte är till dig jag ska!

2010-01-12 @ 19:45:19

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0