vi återgår till det normala

Nu har inte jag skrivit på riktigt länge, men jag har faktiskt en förklaring till detta! Som ni vet har jag vart på en toppen resa i Trysil/Norge. Jag hade några riktigt fina skiddagar i backen, trots att det va lite dimmigt. Men nu är jag hemma i vardagen igen och allt är som vanligt. Jag va i skolan idag och gick på mina lektioner, skönt att allt va i sin ordning igen. När jag kom hem ifrån skolan hade jag lovat mig själv att läsa klart min engelska bok, men självklart gör jag tvärt emot, jag går helt enkelt upp på mitt rum och sätter på en wallander film istället. Så det blir helt enkelt att läsa ut den imorn, kan bli en kämpig lördag trots allt.
Tro det eller ej men jag har även hunnit med att spela en match ikväll också, som tyvärr slutade 5-5, det är illa. Men helgens matcher är inte slut än, det är bara att ladda om batterierna tills imorn! Och det ska jag göra med lite sömn.

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0