allt & ändå ingenting

firandet på min syster i går va mycket lyckat. bara att när man ser alla presenter, blir man så sugen på att själv fylla år. men det är ju ett tag dit, tyvärr... molnen fortsätter att invardera lidköping, inget kul alls. jag är sugen på sol och bad. om, jag säger om jag hade vart miljonär skulle jag tagit första bästa flyg lång, låååångt (ja, precis så långt) här i från, till något varmt ställe. men nu är jag inte det så jag får nöja mig med sverige tills vidare.

idag är det den 19 juli och det innebär att jag och samuel har vart tillsammans i 7 månader, tänkas va fort tiden går. snart är jag pensionär!

over and out,
/ LinaBeijer




jag får i stället gotta mig med bilder i från grekland.

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0