borta bra, men hemma bäst!


som ni säkert förstår har jag kommit hem till svensk mark. men jag har inte riktigt haft tid med att blogga. hem resan gick inte alls bra, man brukar ju säga att resan gick bra, men det gjorde den inte denna gång! det började med att det första flyget blev försenat till tyskland. när vi väl kom till tyskland fick vi springa för att hinna med vårat plan och självklart hann vi inte, utan vi missade det. I stället fick vi ta ett flyg till köpenhamn och sen till sverige. jag va alltså hemma på vältgatan vid tre tiden på natten. men som tur är kom vi ju i alla fall hem! men våra väskor hade inte riktigt samma tur. dom anlände hit idag, två dagar senare. men vad gör det? jag är fortfarande hemma!

igår vaknade jag av att samuel kom, det va underbart! sen dess har jag vart med han hela tiden och ska nu snart åka och träna. juste, i morses gick jag upp klockan sju för att övningsköra på körskolan. det gick hur bra som helst och va oerhört kul!

over and out,
/ LinaBeijer


jag hinner tyvärr inte lägga upp fler bilder idag, men fler kommer självklart i morgon! detta kortet är från bröllopet, det va oerhört fint!

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0