dagen börjar bra

nu har jag vaknat och solen lyser ute idag, skönt att allt är som vanligt igen. idag står inget speciellt på schemat, tänkte försöka få tag på johanna och träffa henne lite innan jag åker. hon åker nämligen iväg på tävling imorgon och då hinner vi inte träffas innan jag åker i väg till grekland. vid fem tiden ska jag åka i väg till jobbet och jobba en sväng idag också. men idag handlar det bara om fyra timmar, så jag slutar redan vid klockan nio. det blir skönt.

jag har ju också pratat om att idag ska jag börja packa, men det får bli när jag kommer hem ifrån jobbet, eftersom städarna är här idag och då vill jag inte dra fram stora resväskan och slänga kläder hej vilt. för så kommer det nämligen bli eftersom inte min garderob kommer förens vecka 31(!!!!) dom va nämligen tvugna att ha semester om en vecka, hur svårt kan det va att skicka iväg en garderob till mig på majåker? nu ska jag ringa och väcka johanna tänkte jag! ha en bra dag med mycket sol och bad!!



lite bilder ifrån när jag och johanna besökte min stuga. det va mycket mysigt att sitta och titta på solnedgången och även läsa lite bok. fast det viktigaste är ju att det är ALLTID mysigt med ett sällskap från johanna!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0