jag är oslagbar!

sitter just nu i mitt rum med ted gärdestad på högsta volym. vill inte solen komma fram, får man lyssna på sol, vind och vatten istället. medans jag lyssnar och tycker synd om grannarna städar jag även mitt rum, eftersom städarna inte kommer i dag får jag göra det själv. och tro mig, det behövs verkligen. jag vet inte riktigt hur jag kan göra alal saker på en gång, men lyckas med det gör jag iallafall, jag tittar även på vart man kan risa islandshäst. jag och min syster ska nämligen åka i väg och göra det någon dag. när jag ändå är i gång kan jag berätta om förra gången jag och erika va och red islandshäst. när hon skulle hoppa upp på hästen hände det som absolut inte får hända. byxorna sprack... aj aj aj. men det hindrade inte henne iallafall. skönt det. over and out, / LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: anomnym

kände att det lufta lite!

2010-07-29 @ 21:08:24
Postat av: lina

hahaha, vilken tur att det inte blev korsdrag.

2010-07-30 @ 12:48:10
Postat av: lina

hahaha, vilken tur att det inte blev korsdrag.

2010-07-30 @ 12:48:27

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0