nu blir det långt inlägg, det känner jag på mig

nu har jag inte skrivit på några dagar, men vad gör det, det är ju sommar för guds skull! men jag kan ändå berätta lite vad som händer i mitt liv just nu. det är inte mycket att skryta med, men jag ger det ett försök. för några dagar bestämde jag och samuel oss för att vi vill här i från, inte länge, utan bara några dagar. därför bestämde vi oss för att ta oss en liten mini resa till västkusten. vad är mysigare än att åka till kusten på sommaren? jo det finns säkert ganska så mycket som kan va mysigare som tex, en resa till italien, paris, london, jag skulle kunna fortsätta i timmar. men vi får helt enkelt nöja oss med så långt som pengarna räcker, det är jy tyvärr inte gratis.

i går tog vi oss en liten resa till göteborg för att kolla in gothia. vi tittade inte på något speciellt lag, men det är bara kul att åka dit och titta. när jag va där fick det mig att tänka tillbaka på den sommaren som jag var med. det va en riktig upplevelse och jag skulle gärna vilja va med om det igen, men det kommer nog inte hända, med tanke på att jag inte spelar fotboll längre... men vi får väl hoppas på att vi fixar ihop ett lag till gothia i innebandy i stället.

nu ska jag återgå till vad jag har gjort i dag. jag skulle kunna få plats med det i en mening, alltså är det inte speciellt mycket. (men hur kul skulle det vara?) det började iallafall med att jag vaknade hos samuel, tjugo i elva vakna jag. fy, jag har lovat mig själv att aldrig vakna så sent. man kan inte slösa bort dagarna hur som helst, det är alldeles för få för att slösa bort. vi kom väl i allafall upp ur sängen vid halv tolv, men min ursäkt är att det regna. så vad ska man ändå göra?  när kvällen kom åkte vi för att laga tacos med john och mathilda, det va ur mysigt! vi tittade även på två filmer, dne ena va väl, intressant. varulvar är nog inte min grej. nu ska vi avsluta kvällen med ett avsnitt från desperate housewives! godnatt, nu är klockan allt för mycket för att sitta uppe och skriva! tänka sig vad mycket man har att skriva om när man väl tänker efter.

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0