vi trivs bra här borta i grekland!

nog fanns det internet här alltid! så jag kan uppdatera er om vad som händer här borta i grekland. idag har det vart närmare 40 grader varmt, fryser gör vi inte här iallafall! vi har solat och badat väldigt mycket, vi gick även och åt på den stranden där som spelade in mamma mia. när man såg stranden kände man igen sig väldigt mycket ideån filmen. jag trodde att det skulle vara en stor strand, men den va ytterst liten! det kan man inte tro.

ikväll ska vi gå ut och äta med de andra svenskarna som är med på denna resan. nu ska jag gå iväg och måla naglarna med elina och syster min! :)

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: Laila

Roligt att ni varit på Mamma Mia-stranden! Härligt att höra att ni har det varmt och gott!:) Kram till er!

2010-07-06 @ 19:09:21

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0