en underbar helg

jag måste börja med att säga att jag har haft en fantastisk helg med nära och kära! igår tillbringade jag hela dagen med samuel och även idag. vi va ju tvugna att utnyttja tiden fullt ut, med tanke på att vi kommer att vara ifrån varandra i två veckor. men vi kommer självklart att klara av det med. just nu sitter jag i stugan, det kommer bli en underbar käll här ute. morgon ska jag försöka att lägga upp bilder från midsommar, jag tänkte sno några ifrån johannas dator.

ni får ha en bra & fi kväll!

over and out,
/ LinaBeijer


Kommentarer
Postat av: en hemlig beundrare.

fin* ;)

2010-06-27 @ 22:35:46
Postat av: Anonym

Jaså det hade du tänkt ;D:D

2010-06-28 @ 09:41:37
Postat av: Anonym

Jaså det hade du tänkt ;D:D

2010-06-28 @ 09:41:37

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0