erika ska vi fira!

vaknade precis ute i stugan. tro det eller ej, men solen skiner faktiskt här! jag hade ställt in mig på att det skulle regna när jag klev upp ur sängen. men även om solen skiner kan jag tyvärr inte stanna och sola. eftersom min vän erika fyllde hela 17 år igår!! ska vi fira henne ikväll. därför måste jag åka in till stan och möta upp elina och erica för att hitta den perfekta presenten till våran tös!

nu längtar jag något extremt sugen på att åka till grekland! men på måndag är det endast två veckor kvar innan jag och elina sätter oss på planet och lämnar sverige bakom oss!

over and out,

/ LinaBeijer

 


bilden är tagen på Lanzarote för ungefär två år sedan.


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0