inget att oroa sig för inte.

nu när sommarlovet närmar sig med stormande steg blir jag lite tveksam. vad i hela friden ska jag göra de veckor innan jag åker till grekland? något hittar man ju alltid på som fyller ut ens vardag. det är bara jag som fånar mig. men den senaste tiden har all fritid gått åt skolarbete. kommer jag ens ihåg hur man slappnar av? det är en stoooor tveksamhet. men inom en vecka och två dagar kommer min syster hem, så då blir det väl knappast lugnt här i huset. hon kommer nog allt få mig att komma ut på saker och ting :) sen har jag ju även min fartfyllda vän elina, så det kommer nog allt bli en fartfylld sommar i år också :)

nu ska jag sluta att oroa mig fr sommaren. istället ska jag njuta av att det endast är två dagar kvar till avslutningen! detta ska firas med min as heta sommar lista!

over and out,
/ LinaBeijer


älskade vän <3

Kommentarer
Postat av: gittan eller va det var...

du är älskad!

2010-06-07 @ 22:08:31
Postat av: Lina

minst lika mycket du! <3

2010-06-07 @ 22:14:50

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0