molnen invarderar lidköping, men det gör inte mig något!

nu lägger jag manken till och lägger upp lite bilder från midsommar. jag passar på att göra det idag eftersom det inte är strålande väder ute idag. jag har faktiskt väntat på en molnig dag, för då får jag inte dåligt samvete när jag lägger mig i soffan och tittar på en film. igår tittade jag på en film som hette stick it, tyckte jag va ganska så bra. det va en film som passade min smak iallafall :D jag får helt enkelt passa på att titta på tjejfilmer och romantik när älsklingen min inte är hemma (: senare idag ska jag åka iväg och jobba i 6 timmar. det är lite trögt att åka iväg efter nio dagar ledighet. men nu jobbar jag bara denna veckan, sen bär det iväg till grekland!

over and out,
/ LinaBeijer






nog hade vi en fin och rolig midsommar alltid!

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0