sommaren tar med sig en himla massa bra saker!

i eftermiddag har jag vart ute i solen med jenny & linda. det va jätte mysigt, vi solade och spelade kort. av någon konstig anledning blev jag nästan skitgubbe varje gång? hur kommer detta sig, jag som har vart en riktig jäkel på kort. håller gnistan på att slockna? det kan inte vara möjligt... iallafall, när jag efter ungefär tre timmar kom hem, kunde jag bara inte gå in och sätta mig när det var så fint väder. utan jag satte mig i solstolen med min ipod och fortsatte att sola. nu känner jag att jag har utnyttjat solen till max har jag satt mig på altanen för att läsa en bra bok, nämligen ljudet av ditt hjärta. jag har ju självklart redan läst denna bok x antal gånger. men den går helt enkelt inte att tröttna på! som tur är har jag med mig jenny på den punkten :)

senare ska min familj bort för att äta middag, då jag inte har någon lust att följa med. då ska jag istället göra mig en super god sallad och sitta på altanen för att bara njuta av sommaren. undra om jag kommer ihåg hur det känns att va ensam hemma? för det mesta har jag min pojkvän samuel vid min sida, jag kommer nog att känna mig en smula ensam. men som tur är finns ju fotbolls VM!



over and out,
/ LinaBeijer


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0