varför regnar det inte?

i år tycker jag faktiskt inte att det har varit en typisk svensk sommar i sverige. visst, det har knappt gått två veckor, men hur många dagar har det regnat? två, tre? kanske är sverige på väg mot något så mycket bättre? nu sitter jag på altanen och solen lyckas faktiskt komma fram bland molnen. när jag sitter här så kom jag på vilken hemsk vinter vi hade! den längtar man faktiskt inte till. vi är värda en riktig solig sommar helt enkelt!!

såhär ser dagen ut för mig just nu:



idag kommer jag helt enkelt ha fullt upp! men vad brukar man inte ha dagen innan midsommar? dock kankse det inte är så vanligt i min ålder. men nu ska jag in och slänga mig i duschen, så jag hinner bli klar innan hanna hör av sig!

over and out,
/ LinaBeijer


denna bilden tilltalar mig ingenting! nu är det sommar och vi lägger vintern
bakom oss!

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0