vädret visar sig från sin "braiga" sida!

nu visar sig vädret ifrån sin bästa sida! när jag och samuel vaknade imorses var det sol ute! vi kunde knappt tro våra ögon. så nu har vi legat ute i solen, mycket sönt! nu har man fått sig känslan av sommarlov, och den känns underbar! något bad blev det dock inte, det va tok ör kallt! men om vädret håller i sig är det fullt möjligt att det kan bli lite bad till kommande helg. samuel har redan tagit mopeden in till stan, jag och mamma ska snart ta bilen in till stan, eftersom vi ska ta en sväng till IKEA för att köpa mig en ny garderob. det kan faktiskt bli lite spännande med tanke på att det är jag som ska köra. men det gick ju strålande förra gången, så varför inte denna gång? jag har dragit med mig samuel hela vägen till göteborg, vem ska annars va mitt smakråd?

nu ska jag ut och sola den sista halvt timman, innan vi sätter oss  bilen för att övningsköra!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0