vilken hääärlig dag!

  • rensa garderob
  • ut i solen
  • baka tårta


vilken härlig dag, tjalalala lalala lalala! idag ska jag rensa min garderob, ut med lite gammalt och in med en massa nytt! elina kommer hit som en hjälpande hand, kanske hittar hon något som hon vill ha. så fort vi är klara med detta blir det till att gå ut i det fina vädret! när solen är framme kan man inte sitta inne, bäst att passa på att njuta av den medans den är framme.

när elina sen ska åka för att spela match, ska jag passa på att baka en tårta. syster min kommer hem imorgon(för att stanna!) och då har hon beställt en alldeles speciell tårta. jag tänkte ringa hit samuel som får hjälpa mig. har hört att han är en riktig jäkel i köket. men vi ska väl inte ha för stora förhoppningar på den punkten.

over and out,
/ LinaBeijer


lina njut, sista dagen du får ha övervåningen för dig själv!


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0