Drunknar i läxor

Nu har jag precis vart på lagmöte. Eftersom våran tränare ska avgå (snyft) måste vi hitta oss en ny. Och det är inte det lättaste må ni tro, den ska passa alla!

Just nu sitter jag med geografi, jag har nämligen prov på tosdag. Vi har fått 40 sidor! jag säger dte igen, 40 sidor som vi ska plugga in! Det är väl näst intill olagligt? Det blir till att sitta och kämpa med det hela veckan. Men inte nog med det har jag även ett naturkunskaps prov tills på fredag. Där det säkert är 15 sidor som man ska kunna. Jag har det dock inte lätt denna veckan. Skulle faktiskt underlätta lite om det va någon mer än jag själv som tyckte synd om mig.


Hej, mitt namn är lina beijer och jag tänker gå och dränka
mig i mina läxor nu, Hejdå!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: Sooooooooooofia

ska du måla om i ditt rum`?????????????

2010-03-22 @ 21:59:41
Postat av: Johanna

Stackars dig Lina , haha ne det är bra att det kör med dig, så lär du dig mer :) hiih. Hur är det ? Ni har ju lov om 4 dagar vad skönt :D Ni får ha det bäst i hemsedal, är avis. Saknar di mer än mest. Puss och kram från din Johanna

2010-03-22 @ 22:12:17
Postat av: Anonym

men två prov är för mycket för mig!Jodå vi ska allt ha det riktigt bra i hemsedal! :D jag saknar dig också. ha det bäst! <3

2010-03-23 @ 14:40:03

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0