I Believe

http://www.youtube.com/watch?v=7v0o27BPIIk <---- Jag har blivit helt tagen av låten! Jag gick in på min systers blogg och såg att hon lagt ut OS låten, jag var ju bara tvungen att lyssna! Jag ryser varje gång jag lyssnar på den. Jag kan inte ens föreställa mig vilken stämning det måste ha vart där i vancouver under OS! Jag vet inte men jag blir så lycklig när jag hör låten. Det måste va meningen att man ska just känna den känslan? men iallafall, ni MÅSTE lyssna på den! Den låten är den enda som får spelas här just nu.

Idag blev det en riktigt kort dag i skolan. Slutade redan vid ett, då jag inte hade någon engelska. Riktigt skönt, tyckte verkligen att vi va värda det. Om några timmar ska jag möta upp Hanna då vi ska köra en timmes styrka och en timmes Box tror jag att det va. Det är dags för hårdträning för vår del! Nu ska jag lägga mig i sängen och ladda inför detta!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer



nu drar hårdträningen i gång!

Kommentarer
Postat av: SOOOOOOOOOOOOOOOOFIA

Den är galet bra!

2010-03-20 @ 03:16:03
Postat av: Hanna Carlsson

vi är grymma! :)

2010-03-21 @ 14:25:05
URL: http://everyheartbeat.blogg.se/
Postat av: Lina

Den är underbart bra!



åh så duktiga vi är! :D

2010-03-21 @ 21:54:09

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0