IBK Lidköping & Villa bk

Dagen har spendersats med min älskling. Vi vaknade vid tio tiden, men kom inte upp ur sängen förens elva. Vi åkte iväg för att titta på IBK Lidköpings damer som spelade match. Laget hade hoppats på en vinst, men fick nöja sig med fyra lika. Efter matchen åkte vi hem för att laga mat och titta på Villa Lidköping. Inte för att jag är så intresserad av bandy, så är ju alla andra det. Därför kan jag inte säga om det va en spännand ematch eller inte, men jag kom fram till att dom hade förlorat när slutsignalen gick.

Just nu sitter jag hemma hos älsklingen och ska sova här i natt. Nu ska vi kila ner för att titta på melodifestivalen.

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0