sjukling !

Förr eller senare så visste man ju att det skulle hända. Och idag har det hänt, Lina Beijer vaknade med feber & hosta. Men det hindrade inte mig ifrån att gå till skolan. Men det är något som man ångrar sig nu i efter hand. Ont i hela kroppen är ingen höjdpunkt precis. Det är nätt och jämt att jag kan röra på fingrarna. Men jag hade turen att Samuel kom hem till mig och gjorde mig sällskap, inget kul att ligga själv hemma och va sjuk heller. Lixom, man blir väl inte friskare av att ligga ensam hemma själv och ha tråkigt? Det måste ju nästan ge motsatsa effekten? Det där är något som jag kanske borde kolla upp, om mamma verkligen har rätt när hon säger att man ska ligga still och vila, eller om hon bara har fått de om bakfoten? Det kan bli intressant.

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: Anonym

man blir ju inte friskare av att byta saliv med någon annan... det finns ju absolut inte sjukliga baciller......... nejnej XD

2010-03-04 @ 02:25:39
Postat av: Anonym

tsss.

2010-03-04 @ 11:56:25

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0