stress stress & innebandy

åhh, nu har allt gått i ett. Det är inte förens nu som jag fått stanna upp och pusta ut i några minuter. Igår fick jag panik över att jag hade spanska prov idag. Jag hade bestämt mig för att jag inte kunde någonting och vad blev då resultatet? Självklart så lärde jag mig ingenting heller. Så hur det gick idag på mitt spanska prov kan ni nog lista ut själva. Och i allt detta stress åkte jag iväg på match igår. Den sista match för denna gång och dte blev vinst! Och ingen liten sådan heller, 9-5 stod siffrorna på när slutsignalen gick! Det va mycket härligt.

Nu sitter jag och försöker få ihop ett någotlunda bra cv och i sängen ligger elina och snarkar. Vi får väl se hur detta slutar.

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0