karnevaaaaal!

gick iväg till skolan idag, precis som alla andra dagar. ingen förändring här inte. men denna måndagen är inte precis som alla andra. för idag är det dags för karnevalen! kommer blir grymt! sitter just nu med klassen och planerar och förberdeder inför dagens händelser. verkar som att vi ska börja redan klockan två, vi klagar inte :D

för första gången i mitt liv är det irriterande att jag redan är klar med mitt arbete. för nu sitter jag på dagens första lektion och inte har något att göra! jag kunde ha legat kvar i min säng vid denna tiden istället för att sitta här. men nu ska jag inte tänka på det, utan vi börjar att tagga karneval istället!

over and out,
/ LinaBeijer


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0