nationellaprov & film

Engelska nationella stod först på schemat idag. Jag va inte alls sugen på att stiga upp ur min säng och göra detta. Men måste man så måste man. Jag tror inte att det gick alls bra för mig på detta prov. Jag kunde inte koncentrera mig för fem öre! Efter att ha skrivit prov i två timmar och trettio minuter fick vi titta på en ganska så bra film. Efter det fick vi lov att gå hem. En mycket snabb och smidig dag, sånna vill vi se fler av! Självklart skulle det regna också när jag cyklade hem. Kanske kunde det vart änglarna som släppte sina tårar för min farfar? Det tror jag att det va.

Jag saknar min syster så oändligt mycket just nu, kan du inte bara ta och komma hem till Sverige?

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0