osmarta ungar...

Nu är jag mätt som en plätt!

Sitter just nu och kämpar med matte. Varför gav inte min pappa mig lite av sin smarthet? Det är väl onödigt att skaffa sig en osmart dotter? Får då är det ju han som får lägga ner sin tid med att förklara massa simpla saker för mig. Fast det är ju inte mitt problem.

Imorgon fyller min pappa 45 år! Det kan va lite svårt att hitta på någon bra present till gubben, men jag tror ändå att jag har lyckats. Jag ska ta med han på en liten utflyckt och ja, jag ska köra bilen! Jag kan ju inte avslöja innan vad det är han ska få åka iväg på. Men eftersom han inte är intresserad nog för att läsa min blogg, så kan jag lägga ut det här. Han ska få detta av mig i present...  

Fast han ska få åka i en stor som går göööööör snabbt! Självklart ska jag själv åka också. Kan ju inte med att stå och titta på när han ska få göra något så här skoj!

over and out,
/ LinaBeijer


Kommentarer
Postat av: sooooooooooooooofia

tur att en av ungarna blev brightare än den andra ;) mahahahah

2010-05-12 @ 01:19:19
Postat av: monica

Vilken bra present du gav din pappa, tänk att han får två härliga åkturer nästan på en gång.Du är smart!

Kram Monica

2010-05-13 @ 08:43:50

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0