tänk...

...vad man kan sakna!



jag har precis hittat soffa och här ska jag tillbringa min kväll, som jag har gjort alla andra kvällar. min kväll kommer att bestå av plugg. men idag är det ingen spanska jag behöver plugga eftersom jag hade nationella på det idag. jag har aldrig vart gladare. jag kommer aldrig mer att behöva gå på en spanska lektion! det är lycka! framöver kommer jag att läsa tyska istället. kommer jag ha mycket mer användning för när jag är ute och reser! för det är ju det jag ska göra när jag har slutat skolan, resa! finns inget som är lika härligt som att besöka nya länder. men nu tillbaka till mitt pluggande, ikväll ska jag plugga ekonomi! och det är inte bara ett kapitel som jag har prov på, utan åtta! ja ni hörde rätt. jag har prov på en hel bok. så nu ska jag sluta skriva och ge mig in i verkligheten. antagligen kommer jag att skriva när jag har tröttnat.

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0