träningsverk?

idag har jag burit ved i tre timmar! det känns i ryggen nu måste jag säga. som tur va fick jag hjälp av samuel, annars hade det nog tagit den dubbla tiden. nu ska vi ta mopeden ut till stugan. kanske kan dte bli årets första dopp? jag bangade ju ur förra gången jag va där.

jag har vart ganska dålig på att skriva den sista tiden kan jag erkänna. men det ska det bli ändring på kan jag lova! igår somnade jag vid sju tiden och sov hela två timmar. vad är det med mig? när jag vakna tog jag cykeln till älsklingen för att tillbringa natten där. inte hade jag några problem att somna sen heller. vid ett sov jag som en gris...

over and out
/ LinaBeijer





Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, träningsvärk ;)

2010-05-14 @ 16:27:26

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0