Lidköpings Lucia? eh nej tack?

är nu hemma ifrån dagens träningen. det blev tyvärr ingen match, eftersom det andra lagets tränare "glömde" meddela hans spelare! idiot säger jag bara...så det fick bli en hård träning istället och det va riktigt kul! måste bara säga att min syster anmälde mig till Lidköpings lucia!!!! är hon inte lite korkad, eller vad säger ni?

imorgon kommer nlt till våran träning och ska göra ett repotage om oss, det ska bli mycket intressant. så håll ögonen öppna på fredafg :)





fick en sån himla saknad efter sommaren. tänk vilken dunder sommar jag hade!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: N-K

<3 Saknar dig redan min Bästis <3

2010-10-07 @ 20:56:26
URL: http://johannank.blogg.se/

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0