Måndag 21.40

ligger just nu i sängen och pratar med älsklingen. efter en lång dag är det faktiskt ganska så mysigt att bara krypa ner i sängen och prata om allt och ingenting. det är något som jag starkt kan rekommendera!

idag va jag på innebandy träning som jag alltid är på måndagar, men eftersom jag har sträckt upp mitt lår ganska så rejält fick jag ägna mig åt styrka. det är ju behövligt det med. när jag kom hem så va jag tvungen att sätta mig med näsan i matte boken, eftersom jag har prov imorgon. just nu känns det faktisk ganska så bra inför provet. men när man har den känslan brukar det väl gå åt andra hållet, eller? nog pratat om det, nu ska jag hoppa i säng!
Godnatt!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0