borta bra, men hemma bäst

idag kom vi hem från det fantastiska prag. vi anlände i lidköping ungefär vid sju tiden i morse. efter en helt fantastisk resa är jag mycket trött. det har inte blivit så värst mycket vila på resan, allt gick i ett hela tiden. vi har fått se helt fantastiska saker och en del var mycket gripande.

jag kommer att lägga upp väldans mycket bilder, men alla kommer inte idag!
vi befinner oss på färjan mellan sverige och danmark

min härliga klass utanför folketshus i prag

vi hittade en hel grym gubbe

en bild på en kyrkogård som var för judar

jag lägger upp fler bilder i morgon när jag har lite mer tid!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: Klarisss

Linis, jag måste få lite söta bilder av dig någon dag;)

2010-10-24 @ 12:25:11
URL: http://klaracarlsson.blogg.se/
Postat av: Lina

självfallet klaret! jag vill gärna ha lite av dig också :)

2010-10-24 @ 16:41:54

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0