en otroligt bra kväll!

nu ska jag berätta om en fantastisk kväll jag hade igår! först var Samuel hemma hos mig, vi började titta på första säsongen av O.C. jag kan säga att jag va som fast vid teven när vi väl hade börjat. det är helt klart bland den bästa serien som någonsin har gjorts! när vi hade sett på ungefär tre avsnitt cyklade jag iväg för att möta upp jenny grönis vid arenan. vi skulle nämligen titta på killer queen. åhhh gud så bra det va! fast jag måste säga att både jag och jenny kom fram ganska så snabbt att det var en väldigt lam publik. så för det mesta fick vi känna på hur det känns att vara uttittad. men varför ska man bry sig om det? vi va där för att ha det kul och vi hade det grymt kul!!! skämma ut oss, jo det gjorde vi allt :D


som ni förstår befinner jag mig i skolan. så nu ska jag återgå till studierna!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0