sitter fast klistrad framför tv:n

sitter just nu i soffan och tittar på idol.  det är helt sjukt att det är så många som är så himla duktiga i år. det är nästan så att man vill att alla ska gå vidare. men det förstår jag ju att inte det skulle funka. istället för att prata om idol, som säkert många av er tittar på, tänkte jag skriva lite om min dag. vi va idag ute med laget och sprang fem kilometer. det kändes ovant, eftersom vi inte brukar va ute och springa långa sträckor. men det va väl på tiden att vi tog oss ut i skogen för att springa lite. nu är jag helt slut i benen, eftersom det har blivit ganska många träningspass denna veckan och det har bara gått två dagar än så länge!!
nu ska jag inte klaga över hur trött jag är, utan fortsätta att kika på idol!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0